Тиждень педагогічної майстерності

З 4 по 8 лютого 2019 року У Войнівській ЗШ І-ІІІ ступенів проходив Тиждень педагогічної майстерності «Я атестуюсь.Розвиток творчої особистості учнів на основі компетентнісного підходу до навчання»

Директор закладу освіти Покотило С.В. та заступник директора з навчально-виховної роботи Павліщева А.С. ознайомили педагогічних працівників із планом роботи на тиждень, організували педагогічну вітрину «Майстерність без меж»— виставка особистих портфоліо тапрезентацій, буклетів, друкованих таелектронних посібників. Провели майстер-клас «Використання інтернет-сервісів мультимедійних дидактичних вправ LearningApps на уроках».

Вчитель початкових класів, лауреат конкурсу «Учитель року-2019»

Бабка С.В. презентувала досвід своєї роботи з теми: «Розвиток творчих здібностей учнів в інклюзивних класах шляхом інтеграції предметів».

Вчитель української мови та літератури Гвоздецька Л.Д. презентувала свій досвід роботи « Відеоскрайбінг у навчальному процесі». Вчитель початкових класів Матвієнко Л.М. - «Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках в початкових класах».

Вчитель хімії Каленчук Е.В. провела відкритий урок з хімії у 8 класі «Поширення у природі та використання оксидів. Вплив на довкілля та здоров’я людини». Вчитель початкових класів Ковтун В.В. - відкриту виховну годину у 4-Б класі «Уроки гарної поведінки. Ми і наші вчинки». Вчитель англійської мови Ярова К.С. провела відкритий урок у 6 класі з теми:«Покупки». Михайленко А.Г., вчитель біології, презентувала досвід своєї роботи з теми: «Використання екософії В.О.Сухомлинського в навчальній діяльності» та організувала круглий стіл " Робота з обдарованими учнями. Створення дослідницьких та екологічних проектів у закладі освіти».

Майстер-клас з модуля «Баскетбол» провела вчитель фізичної культури Козир С.М.

Реалізація компетентнісного підходу в навчально-виховному процесі передбачає дотримання педагогами низки дидактичних умов. Одна із них – це чітке усвідомлення поняття «компетентність». Ключові та предметні компетентності педагоги школи формували через спеціально підготовлений зміст, технології або елементи технологій і розвивально збагачене середовище, яке має такі ознаки, як відкритість, цілісність, емоційна комфортність, суб’єктність навчальної взаємодії. Велику увагу приділяли особистим досягненням учнів, здатності діяти у різних проблемних ситуаціях.

Аналізуючи проведену роботу, можна зробити висновок, що педагоги школи ефективно використовують компетентнісний у взаємозв’язку з особистісно орієнтованим та діяльнісним підходами до навчання.

Тиждень завершився підсумками та виробленням рекомендацій з теми.

Кiлькiсть переглядiв: 259

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.