Методичний прийом «Фішбоун»

Методичний прийом «Фішбоун» у 1-б класі Войнівської ЗШ І-ІІІ ступенів

Сучасного учня надзвичайно важко мотивувати до пізнавальної діяльності, до пошуку шляху до мети в полі інформації й комунікації. Відбувається це тому, що діти часто відчувають серйозні труднощі в сприйнятті навчального матеріалу з усіх шкільних предметів. Причина цього, на мій погляд, у недостатньо високому рівні розвитку мислення і, перш за все, критичного. А це дуже важливо для людини в сучасному світі, який входить в нове століття. Активізація розумової діяльності учнів є умовою успішної соціалізації дитини. У практику загальної освіти активно впроваджується технологія розвитку критичного мислення. Застосування технології критичного мислення на уроках дозволяє створити максимально сприятливі умови для активізації та розвитку розумових здібності школярів.

Одним з методичних прийомів, який можна використовувати в групах, є прийом «Фішбоун». Дослівно він переводиться з англійського як «Рибна кістка» або «Скелет риби» і спрямований на розвиток критичного мислення учнів в наочно-змістовній формі. Суть даного методичного прийому - встановлення причинно-наслідкових взаємозв'язків між об'єктом аналізу і впливаючими на нього факторами. Додатково метод дозволяє розвивати навички роботи з інформацією й уміння ставити й вирішувати проблеми.

Схема Фішбоун є графічним зображенням, що дозволяє наочно продемонструвати певні в процесі аналізу причини конкретних подій, явищ, проблем і відповідні висновки або результати обговорення.

Кiлькiсть переглядiв: 277

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.